woensdag 26 november 2014

Samen creatief

Een tijdje geleden dat ik wat blogde.
Ik heb zeker niet stil gezeten. Op creatief gebied is het wat rustiger geweest. Kinders, werk en een nieuw te starten opleiding vragen tijd. Gezellige tijd ook, zoals de foto's hieronder. 
Dochter en ik pimpten wat kleding. Met textielverf, een kurk en een aardappel. Erg gezellig!
Het shirtje is van haar hand.
Ik nam de broeken voor mijn rekening. Het kruisje sneed ik uit een aardappel.


 
Het shirt is wat stijf geworden of dat lekker zit weet ik niet, het ligt nog te wachten op wat extra kou.  De broeken zijn wel al gedragen, best bijzonder voor dochterlief die alleen maar rokken en jurken draagt. Ze maakte graag een uitzondering voor het schaatsen met opa en Sinterklaasintocht!

2 opmerkingen:

  1. Leuk! Als het shirt stijf blijft en hierdoor niet gedragen wordt, kan je er nog altijd een leuk kussentje van maken... ook leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen