vrijdag 5 april 2013

Zeefdrukken

Daar zijn we weer. Wat een leuke reacties heb ik al gekregen! Bedankt.

Zie  hier het resultaat van twee zeefdruk-acties. Zelf ontworpen maar het idee gepikt via pinterest, van deze leuke website. "Natuurlijk" met het profiel van ons eigen meisje (de knot is 'gepikt'  en niet haar nieuwe kapsel). Natuurlijk ook enkele koppies in onze lievelingskleur. Sommige tegen de richting in, zoals wel past bij het gedrag van een eigenwijze peuter....
(het fixeren/ strijken moet nog gedaan worden, hihi)

Vraag me niet waarom, maar kikkers zijn al tijden favoriet, dus die mocht er ook bij. De songtekst van Guus Meeuwis ("Als ze danst") vind ik erg passend bij onze 3 jarige. Ze heeft ook een (roze) t-shirt met deze opdruk, die ze met trots draagt.


Nu nog een goede bestemming vinden voor al deze leuke lapjes. Iemand ideeën??

4 opmerkingen:

  1. Ja, we kunnen reacties plaatsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad! Ik heb de (eindelijk gevonden) instellingen aangepast.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is het leuk geworden! (en dat fixeren....daar moet ik ook nog aan beginnen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hier zou je een verkoop in kunnen beginnen. T-shirts van maken zou ik zeggen!groetjes kathy

    BeantwoordenVerwijderen