zaterdag 28 december 2013

Nieuwe baby, nieuw boxkleed

Met een baby op komst vliegen de nieuwe creatieve ideeën dagelijks om mijn oren. Helaas mis ik soms wat tijd en energie om al deze ideeën uit te werken (het zijn er dan ook veel).
Afgelopen week ronde ik de bovenkant van het nieuwe boxkleed af. De kleuren zijn geïnspireerd op onze klok. Het was een heerlijk reken, teken, pas en meetwerkje!
Meer foto's volgen later, als het helemaal af is.

De stoffenverkoopster keek wat raar op van mijn gekozen stofjes "dit zijn geen baby kleuren hoor!".
Daar heeft ze natuurlijk helemaal gelijk in. Maar de baby komt erop en het kleurige speelgoed ook, dan wordt het vanzelf baby-achtig!

Ons eerste boxkleed (en speelkleed) maakte ik ook zelf, helaas heb ik er (nog) geen (duidelijke) foto's van. Daarnaast maakte ik wat jaartjes geleden een boxkleed voor een goede vriendin en een speelkleed voor onze lieve buurtjes.







De stoffen van alle kleden komen van de plaatselijke stoffenwinkel of van de markt.

1 opmerking:

  1. Like! Like! Like! En baby twee vindt het ook heerlijk op je boxkleed.
    Xx Lot

    BeantwoordenVerwijderen