zondag 5 januari 2014

Aruba, here I come!

Op verzoek maakte ik een kraamcadeautje voor een pasgeboren baby, in Aruba nog wel. WelkeElke goes international!
Het idee was om een verschoningsmatje te maken wat ik al vaker deed (zoals hier). Echter was er niet genoeg tijd, inspiratie en 'jongens'stof in huis, vandaar dat ik switchte en een verjaardagskroon maakte. Daar kunnen ze de komende 5 jaar mee vooruit!
Ik maakte de cijfers 1, 2, 3, en 4 (willen jongens van 5 jaar nog een verjaardagskroon?). Op de achterkant zit klittenband, net zoals op de kroon zelf, zodat ze makkelijk wisselbaar zijn.
Het duurt gelukkig nog even, maar deze baby Julan kan weer een tijdje vooruit met dit cadeautje.
Het idee haalde ik jaren geleden van internet (handig joh, al die blogsters!).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten