zaterdag 1 maart 2014

Carnaval en een verjaardagspakje

Dit keer geen blog met creatie van mezelf, maar van moederlief!
Voor de 4de verjaardag van de dochter (eind december) maakte mijn moeder een Mega Mindy pak. Ondanks dat we haar zelden op tv zien was het hebben van een Mega Mindy pak een grote wens.
De grote roze-rode lap 'turnpakjes-stof' die ik nog thuis had liggen (gekregen van een tante) was een prima basis. Met carnaval in aantocht was de keuze voor gele en rode stof ook snel gemaakt. Het zilver en zwart had mijn moeder nog in haar restjes mand liggen.
Al met al dus een goedkoop pakje, wat betreft de kosten dan. Het aantal arbeidersuren en zweet-momenten waren namelijk erg hoog!
Mam bedacht en maakte het patroon zelf. Bestaande uit een shirt en een broek met daarover heen nog een los broekje met zijzak.
Ik vind het resultaat echt geweldig en niet te vergelijken met de pakjes uit de winkel. Dochterlief is ook erg tevreden en draagt het pak met trots!




















Nog meer zelfgemaakt creaties van mijn moeder zien? Kijk hier!

2 opmerkingen:

  1. Turnpakjes stof hè.. Ik weet wel van welke tante dit kwam hihihi. Super leuke blog dit Elke :)! Liefs Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi zeg! Zelf hebben wij helaas geen creatieve mensen in de familie dus heb online een leuk carnavalspakje besteld, ook erg leuk! Maar zo knap dat iemand dit kan maken zeg!

    BeantwoordenVerwijderen