vrijdag 21 maart 2014

Dag collega's! Hallo verlof!

Ruim 34 weken zwanger inmiddels. Tijd dus voor zwangerschapsverlof.
Collega's organiseerden een gezellig afscheidsmoment tijdens koffietijd. Ik maakte vooraf voor hen papieren zakjes gevuld met "geboorteflikken", ik vond het leuk om nog even wat kleins voor ze achter te laten.

Het papier van de zakjes kocht ik 3 jaar geleden op kleine rollen in Shanghai, tijdens ons China avontuur. Tot nu toe vond ik nooit een leuk project om er iets mee te doen, eindelijk dus! En nu is het op, dat ruimt lekker op.



De kleine knijpertjes met roze en blauwe flesjes kocht ik ook in Shanghai, voor die paar centen kon ik deze schattigheid niet laten liggen.



De knijpertjes zonder flesje kocht ik laatst bij Dille & Kamille in Amsterdam.
Ik klemde mijn visitekaartjes eraan, maakte wat reclame, en zette er een kleine groet op.

Het vouwen van deze 30 zakjes deed ik tussen de huishoudelijke klussen door, even verplicht zitten is momenteel een prettige bezigheid. 

Patroon voor de papieren zakjes gebruikte ik al eerder als lunchzakken (hier). 

2 opmerkingen: