donderdag 5 juni 2014

Van de hak op de tak

Van de hak op de tak, zo leef ik de laatste dagen.
Voeden, verzorgen, eten, koken, wassen, en dat de hele dag door en alles door elkaar. Ik vind het heerlijk, maar tegelijkertijd komt er voor mijn gevoel niet veel uit mijn handen. Door het hele huis liggen onafgemaakte zaken te wachten. Een was die opgehangen moet worden, of gevouwen, of gestreken (of alledrie tegelijkertijd). Een kledingkast die voor de helft is opgeruimd en schoongemaakt (ik was mijn zwangerschapskleding zo beu dat ik het grotendeels al heb opgeruimd), een leeggemaakte, inmiddels schone, keukenla (hoe kwam die opeens zo vies??), een vol aanrecht met spullen uit die keukenla. Een volle, schone vaatwasmachine....
Haha, ik kan nog wel even doorgaan.
Bij alles waar ik aan begin word ik wel 'gestoord'  door een heel lief klein ventje.
























Ondertussen vult mijn hoofd zich met leuke en nieuwe ideeen. Kleding maken voor mezelf ("buik- en borstvoedingsproof"), kleertjes voor de baby, zwierrokken voor de dochter. Ideeen voor een kastenwand in de woonkamer, de kinderkamer. Ideeen voor dit blog, meer fotograferen, fotoboeken maken, ....., ...., ....., ....., .....
Het enige wat ik nodig heb, is wat extra uren in de dag, verder niet.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten