maandag 26 augustus 2013

Baby's

Er is weer een baby geboren! Het geboortekaartje leende zich perfect voor een zelfmaak cadeautje. Er staat een klein uiltje op. Dat uiltje heb ik wat uitvergroot en met restjes stof ge-appliceerd.


Tijdens mijn zwangerschap, 4 jaar geleden maakte ik een verschoningsmatje voor onze eigen baby. De standaard mini-matjes waar een baby maar een paar maanden op past vind ik niet handig. Ik maakte een lekkere grote. Een matje waar we gebruik van hebben gemaakt tot aan haar zindelijkheid! Echt ideaal, voor onderweg. Een leuke voorkant, een zachte vulling en een vochtafstotende onderkant.
Ook handig als picknickkleed, speelkleedje, instant matrasje...
Sindsdien heb ik er al vele gemaakt.
Deze is voor Olivier!


Met een bijpassend opbergzakje erbij, waar ook wat luiers en billendoekjes bij passen.

Daarbij maakte ik een bijpassend spuugdoekje, natuurlijk met hetzelfde uiltje.
Ik moet ze nog cadeau geven, maar snel een kraamvisite plannen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten