zondag 18 augustus 2013

Vlaggenlijn

Het vlaggen-virus heb ik van mijn moeder overgenomen. Deze week maakte ik er een.
Alles geknipt met de hand en gezigzagd op de naaimachine.
(Een snijmat en lockmachine zouden erg welkom zijn!!)
Ondanks het vele werk, toch redelijk verslavend.
Een vriendin was jarig, dus had ik meteen een leuk cadeau. De vlaggenlijn leuk ingepakt in cellofaan met een label van mooi papier, visitekaartje erbij: het was 'net echt'! 
Op het feestje aangekomen werden de slingers meteen opgehangen, leuk!

Stof van de vlaggen komt van de Action, het lint maakte ik van een dekbedovertrek.
Leerpunt (van mijn moeder) voor de volgende keer: biaisband maken zodat ik niet hoef te spelden (13 meter vastspelden duurt lang!).

1 opmerking:

  1. Wat veel werk al die vlaggetjes, maar het is zeker een vrolijk gezicht. groetjes kathy

    BeantwoordenVerwijderen